تاریخچه شکل گیری دره صنعت

تاریخچه شکل گیری دره صنعت

امروزه درمان بیماری های مختلف پوستي، حفظ جوانی و شادابی به یکی از دغدغه های مردمان جوامع مدرن تبدیل شده است. گسترش مراكز ارائه خدمات تخصصي و نیز توسعه روزافزون تجهيزات پيشرفته پزشکی گواه این مدعاست. به همین منظور دُرّه صنعت با انتخاب و ارائه آخرین تکنولوژی در زمینه زیبایی، درمان موهای زائد و نیز تجهیزات کارآمد و به روز در زمینه درمان انواع عارضه های پوستی، همواره در مسیر جلب رضایت و تامین نیازهای جامعه پزشکی و کارشناسان متخصص پوست، گام برداشته است.
موسسین شرکت دُرّه صنعت، از سال 1366 به طور فعال در حیطه واردات و تامین قطعات بخش صنعتی کشور فعالیت های شایان توجهی داشتند. در ادامه همان فعالیت ها، شرکت دُرّه صنعت را به طور مستقل و با هدف واردات قطعات صنعتی در سال 1370 تاسیس نمودند. پس ازگذشت چند سال با افزودن بخش پزشکی هسته ای و بعد از آن در سال 1380 با افزودن بخش تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی دامنه فعالیت های شرکت دُرّه صنعت بیش از پیش گسترده شد. به علّت فعالیت گسترده تخصصی واصولی در زمینه واردات محصولات پزشکی با بهره گیری از مدرن ترین و برترین های تکنولوژی و تجهیزات دنیای پزشکی در زمینه محصولات تخصصی جراحی و پوست و مو و زیبایی در کنار کسب نمایندگی انحصاری از کمپانی های بین المللی سبب شد دُرّه صنعت به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تجهیزات پزشکی شناخته شود.
سال1380
تجهیزات پزشکی
تجهیزات پزشکی
دُرّه صنعت با ارائه مشاوره صحیح، محصولاتی با کیفیت برتر، خدمات فنی دقیق، آموزش علمی مناسب تحت نظارت مدیریتی قانونمند و کارآمد موفق شده تا سهم چشمگیری از ظرفیت بازار تجهیزات پزشکی و زیبایی کشور را در اختیار بگیرد. این شرکت با هدف توسعه بازار، شناخت نیاز مشتریان و نیز ارائه محصولات در زمینه فعالیت (FDA,CE) پزشکی با تاییدیه های بین المللی خود رشد قابل توجهی را احراز کرده است. دُره صنعت از بخش های بازرگانی، فروش، خدمات پس از فروش، کادر علمی و… تشکیل شده که با بهره گیری از مهندسان فعال و خبره مراکز درمانی وآموزشی و جامعه پزشکی را در حوزه های فنی و مشاوره ای یاری می نماید. دُرّه صنعت با حضور فعال و موثر در اکثر نمایشگاههای مرتبط داخلی و بین المللی و نیز برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی تخصصی و ارزیابی و بهبود مداوم این دوره ها نقش موثری در عرصه شناخت و آموزش پزشکان عزیز ایفا می کند. در حال حاضر شرکت به پشتوانه سه دهه سابقه در زمینه محصولات پزشکی و صنعتی توانسته است در زمینه ساخت تجهیزات لیزر پزشکی در داخل کشور اقدام کند. دُرّه صنعت با اتکا به تجربیات و نیز رضایتمندی جامعه ی مخاطب پیوسته تلاش نموده در مسیر تعالی در عرصه تجهیزات پزشکی و صنعتی با ارائه مشاوره، و آموزش های علمی و اصولی، خدمات دهی در اسرع وقت با بهترین بازده گام بردارد؛ باشد که به لطف باری تعالی این مهم حاصل شود.
سال 1390