Skip to content

 

دکتر مریم دانش پژوه دبیر علمی کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر، در پاسخ به سوال خبرنگار گروه خبری بیمارستان رازی مبنی بر برگزاری کنگره مشترک سالیانه و اهداف آن گفتند:

برنامه ریزی برگزاری این کنگره در سال 2020 انجام شده بود. که بدلیل پاندمی کووید به تاخیر افتاد. و اینک با بهبود وضعیت واکسیناسیون کشوری کنگره 11 تا 13 اسفند امسال برگزار خواهد شد. این کنگره با همکاری مرکز تحقیقات پوست و جذام و گروه پوست بیمارستان رازی برگزار می شود.

 

پانل های کنگره ، دارای موضوعات متنوع در حیطه های مختلف مدیکال درماتولوژی، لیزر و جراحی های زیبایی است. که بر پایه تازه های درماتولوژی، درماتولوژی مبتنی بر شواهد و تجربیات متخصصین صاحب نظر و معرفی موارد جالب خواهد بود.

در ادامه ایشان فرمودند: در این کنگره از حضور بیست و پنج سخنران خارجی نیز به صورت پخش سخنرانی های ضبط شده استفاده خواهد شد و این رویداد از این جهت در نوع خود بی نظیر است.

 

برگزاری کارگاه های متنوع در حیطه های مختلف

دکتر مریم دانش پژوه با تاکید بر اینکه کارگاه های متنوع در حیطه های مختلف لیزر، هایفو، فیلر، کاشت مو، PRP، ساکشن غبغب، ، بوتاکس و دستگاه های نوین جوانسازی و نیز درموسکوپی و سونوگرافی پوست، درماتوپاتولوژی و ترانسفر ملانوسیت و کراتینوسیت در درمان ویتیلیگو برگزار خواهد شد.

تاثیرات مهم پاندمی کووید در حیطه های مختلف درماتولوژی دیده شده است. که در این کنگره به بررسی عوارض پوستی کووید و تاثیرات آن در سیر بیماری های پوستی، واکسیناسیون کووید و عوارض آن و آنچه که درماتولوژیست ها باید درباره ی کووید بدانند نیز مورد بحث قرار می گیرد.

پانل های آکنه، کاربردهای لیزر، ویتیلیگو، بیماری های مو، فیلرها، کهیر، درماتیت اتوپیک، بیماری های تاولی خود ایمنی، لشمانیوز و قارچ های سطحی و روش های دیگر جوانسازی پوست از دیگر مباحث علمی این کنگره هستند.

دبیر علمی این کنگره در پایان اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این کنگره بتوانیم گامی مفید در افزایش دانش و توانمندی های متخصصین عزیز پوست کشور برداریم.

 

گروه خبری : بیمارستان رازی

برچسب‌ها:

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *